Български / EN / GR / RO
Имате въпрос?
+359 883 566 399
Сряда, 19 Февруари 2014 08:51

Защо посетителите напускат уеб сайта Ви?

Привличането на трафик е само половината битка.. да задържиш този трафик е вече различно история. Съществуват редица мнения как да задържим вниманието на посетителите си по-дълго в уеб сайта ни и как да се предпазим те да не загубят интерес към него.

Възможно е да имате перфектен продукт или услуга, уеб дизайн - печелещ награди, супер съдържание, но ако все пак губите вашите посетители преди да стигнат до бутона "Купи", вие имате проблем.

Знаете ли защо вашите посетители напускат сайта ви?

Причините може да са много, понякога посетителите просто нямат интерес към продукта или услугата ви и просто напускат сайта. В други случаи те просто минават случайно през сайта разглеждайки уеб. Има обаче процент от посетители, които търсят и се оглеждат точно за това, което предлагате. Това е посетителят, който трябва да запазите на сайта си възможно най-дълго, за да има възможност той да се запознае с предлаганите от вас услуги или продукти и евентуално да закупи от тях.

Някои от причините за напускането на посетителите ви:

  1. БАВНО ЗАРЕЖДАНЕ НА САЙТА

  2. Замислете се върху този проблем, ако сайта ви зарежда по-бавно от 4 секунди е много вероятно да изгубите голяма част от потока. Факт е, че потребителите в уеб са взискателни и те не искат да чакат! А Вие искате ли?!

  3. НАБЛЪСКАНО Е С РЕКЛАМИ

  4. Имате ли много банери и рекламни карета на сайта си? Това може да е причината, поради която вашите посетители губят интерес и подразнени от множеството реклами - просто напускат уеб сайта.

  5. НЕ ПОЗНАВАТЕ АУДИТОРИЯТА СИ

  6. Възможно е да не познавате точно вашата аудитория и да правите маркетинг, който не води до конверсия, тъй като не "говорите" директно на посетителите си, които желаят да си закупят от вас. Изградете си профил на купувача, разберете какви са неговите нужди и проблеми - ако той намери решение на своите проблеми и нужди при вас, конверсията е в пъти по-възможна!

  7. ЛОШО СТРУКТУРИРАНЕ НА СЪДЪРЖАНИЕТО

  8. Вече познавате профила на вашите посетители, които биха си купили от вас нещо (или да се нуждаят от вашите услуги). Разгледайте съдържанието на сайта си внимателно - вашите изображения и текст говорят ли директно на посетителя? Оптимизирайте ги, нека бъдат лесни за четене и добре форматирани. Използвайте лист стилове, те привличат вниманието на посетителите.

  9. ПОПИТАЙТЕ ДРУГИТЕ КАКВО МИСЛЯТ

  10. Вие сте този, който поддържа и обновява сайта си, така че е напълно възможно да изпускате нещо очебийно. Попитайте колега или приятел какво мисли за сайта, задайте му определени задачи, с които да проверите до каква степен сайта е лесен за употреба, интересен, функционален.. Съберете колкото можете повече мнения и ги анализирайте. Препоръчително е да не се доверявате на всяко мнение, но когато един проблем или сегмент се среща често в мненията на вашите тестери, вземете мерки и го коригирайте.
Старайте се да организирате съдържанието добре и да не натоварвате излишно посетителите. Подредете началната страница в секции и представете максимално повече услуги и продукти, но акцентирайте на основните върху които да привлечете вниманието на посетителя. Не спирайте да тествате постоянно и да обновявате уеб сайта!
Прочетена 4170 пъти

MOON Tweets

Благодарим за доверието на Сторекс Оптики гр. Пловдив. Изработихме за тях нов фирмен #Responsive уеб сайт! 🤩🤩🤩 Поже… https://t.co/AvWqOGngi1
Изработка на #Responsive онлайн магазин за Оригинални часовници 🤩 https://t.co/rRuri8FRcB Ако и вие искате подобен… https://t.co/pjrCQCN8hO
Maybe Christmas, the Grinch thought, doesn't come from a store.. 🤩 #Welcome December in Web Studio MOON BG Ltd. https://t.co/g8YpZWjB7y