Ремаркетинг реклама

Ремаркетинг рекламата е една част от маркетинговата стратегия за популяризиране на вашият е-Бизнес, продукт или услуга. Ремаркетинга добива все по-голяма популярност в последните години сред маркетинг специалистите и агенции. Той е наистина един успешен начин да достигнете хората, които вече са посетили вашият уеб сайт или онлайн магазин, но поради някаква причина са го напуснали без да закупят от него.

Кампания с ремаркетинг е възможна както във Facebook, така и в Google мрежата. За да направите ремаркетинг реклама е нужно да съберете данни за вашите посетители през последните дни, месеци. Това се случва чрез специално разработени скриптове на предлагащите ремаркетинг реклама мрежи. За Google това е софтуера Google Analytics, който събира данни за вашите посетители и на базата на които разпространява рекламата в последствие само за тях. Facebook от своя страна изпозлва софтуера Facebook Pixel, който е наличен във вашият Бизнес мениджър.

Ремаркетинг кампаниите са един добър начин да привлечете и върнете посетители, които не са направили покупка, но все пак са били заинтересовани да закупят услуга или продукт от вас. Възможни сценарии са достигане на потребител до количка, но не е завършил покупка, или посетител който е разглеждал сайта в продължение на 5 или повече минути, но поради някаква причиан е напуснал.

Така чрез ремаркетинга вие може да покажете отново на вашите напуснали посетители рекламата на продукт или услуга, от която те са се интерсували и да им предоставите възможността да се завърнат и звършат покупката. Обикновенно ремаркетинг кампаниите са много по-изгодни и много по-бюджетни, което ги прави в #MustHave инструмент за реклама в развитието на вашият Бизнес.

Проявихте ли интерес към нашите услуги? Разгледайте някои от нашите проекти
Портфолио